Home » Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn cadeautje verwachten?

Alle producten van sewcute worden handgemaakt of met de hand gepersonaliseerd. Hierdoor heb ik iets meer tijd nodig om de bestelling klaar te krijgen. Uiteraard houd ik er rekening mee dat je het pakketje zo snel mogelijk wenst te ontvangen.

Na bestelling wordt het pakketje binnen de 2 -5 werkdagen op de post gedaan. Zaterdag, zondag of feestdagen worden niet beschouwd als werkdagen. Daarna ligt de levering in handen van Bpost. Meestal is dit de volgende dag al. In drukkere periodes zoals de feestdagen, moederdag, vaderdag,… kan de levertermijn iets oplopen.

Heb je een pakketje dringend nodig? Contacteer me per telefoon of per e-mail om te checken wat haalbaar is.

 

Ik heb een e-mailtje van sewcute ontvangen, maar nog geen track en trace code. Klopt dit?

Geen zorgen, dit is perfect normaal. Vooraleer de pakketjes op de post gedaan worden, ontvang je van sewcute een e-mail met de vermelding – klaar voor verzending.

Van zodra het pakketje in handen is van Bpost, ontvangt u een track en trace code. Hiermee kunt u alle stappen in het verzendproces volgen.

 

Ik zou graag iets willen, maar het staat niet op de site. Kan dit?

Goed nieuws! Ik doe ook aan verzoekjes. Heb je een bepaalde vraag, aarzel niet om contact met mij op te nemen. Zo stemmen we af wat er haalbaar is.

E-mail: info@sewcute.be

 

Het ontvangen artikel past niet goed, wat nu?

Gepersonaliseerde items kunnen helaas niet geretourneerd worden, gezien ze speciaal voor jou gemaakt werden. Daarom raad ik aan om bij twijfel een maat groter te nemen, de maattabel goed te bekijken of mij een mailtje te sturen om meer info te verkrijgen.

E-mail: info@sewcute.be

Kan ik een factuur krijgen?

Het is geen moeite om een factuur door te sturen, MAAR plaats in dit geval je bestelling per e-mail. Van zodra de bestelling gebeurt via de webshop, wordt de factuur automatisch gegenereerd. Ook ik kan hier geen aanpassingen aan doen.